Beds are burning

God kväll.
Här sitter jag med en snus och lyssnar på "Beds are burning". Undrar hur vår säng ser ut om den brinner upp? undrar om grannarna blir sura om jag eldar upp den? undrar om jag vill sova på golvet? eh, nej, varför elda úpp sängen? och varför sova i en säng som brinner? om det inte är av lust då, fast då ska man ju inte sova, pucko ^^

Ska dra igång lite GH nu, och sen mysa med älskling ikväll. Japp, så blire.

Imorgon ska jag packa, men jag har fortfarande inte en väska att packa i.

E, hjärtat. Att avståndet ska vara så jävla långt att jag inte kan få finnas hos dig och hjälpa dig mot en ljusare värld ♥



How can we dance when our earth is turning
How do we sleep while our beds are burning

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback