Fortfarande sjuk.

God eftermiddag.
Jag mår fortfarande jättedåligt, snoken rinner hela tiden och jag är helt matt i kroppen. Plus att gårdagens magont har gjort mig slö och jag vågar inte äta ordentligt, är rädd för att det ska komma tillbaka igen.

Har gått bra att jobba idag, men är så matt nu så jag överväger att stanna hemma från kalaset ikväll och vila upp mig. Ta en alvedon, nässpray, krypa ner i soffan med en bra bok och läsa till jag somnar. Låter mycket mer trevligt för stunden än att sitta på kalas med en näsa som rinner stup i kvarten och en kropp som säger nej.
Men ska avvakta lite till. Har 2 timmar på mig att bestämma mig.

Gårdagen var mysig.
Jag och Joel lagade tacos och så kom Emelie och Filip hit, vår första seriösa middag när vi bjuder folk på våran mat typ ^^ sen kikade vi på Hannibal Rising, men min mage gjorde så ont så jag missade säkert en kvart i början bara för att ajg inte kunde resa mig från toastolen ^^ har nog alrdig kallsvettats så mycket som när jag satt där inne på toan och inte visste vad jag skulle ta vägen, det kändes som om hela maginnehållet slets mitt itu och jag kunde inget göra, bara sitta där och kallsvettas till det gick över.

Vi började kolla på en till film efter Hannibal, men satte på en komedi istället, men det slutade med att alla utom Joel somnade. Filip och Emelie hade snyggast sovställning någonsin ^^


Nä, krypa ner i soffan nu och försöka vila lite.


E, hjärtat, jag är så glad för din skull. Var så orolig för dig, så skönt att höra ifrån dig igen!


/ snörveln MLY


Kommentarer
Postat av: ews

såå, vad ska du äta ikväll då? :)


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback