hot place ^^

Östergatan är ett hot place ^^

Mattias kikade inom vid middagstid, vi lirade en hel del rundor på guitarr hero. Den sa till mig att "You are a guitarr hero now, you will be rembered as a legend for many years" men ingen har ens hejat åt mig, fick en rungande applåd av publiken, och sen var nog min stund i rampljuset över. Jag ÄR besviken ^^

En glass på torget har vi med käkat, och sen hyrde jag och Älskling film och köpte gotte till ikväll.
Hunnit med en film nu, Marie Antoinette, helt ok.

Väntar på att F o E ska komma hit nu, så blir det pizza och två filmer till, därav en skräckis, alltid lika kul.

Imorgon är det jobb som gäller, och hela helgen :/ lite surt, men det väger ju upp med att jag bara jobbar 2 dagar nästa vecka, sen blir det Hemmeslöv (?) på fredag-söndag. MYSIGT!

Later/ MLY, guitarr hero ^^


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback