Lördag

Jag mår fortfarande uselt. Jag orkar inte vara förkyld mer, orkar inte vakna av att man knappt kan andas och att allt gojs rinner bak i halsen. UÄÄÄ. Jag bilr som en barnunge så fort jag bir förkyld, ligger och tjurar och snörvlar ( enda skillnaden är att jag inte käkar snor.) men hey, jag mår bättre i kroppen idag tack och lov. Om bara den förbannade snoken kunde sluta rinna för en dag så jag kunde gå ut och dansa ikväll utan att ha fickan full med näsdukar ^^

Det blev 45års kalas i Hällevik igår. Mysig bilresa ner med Filip o Emelie och Joel som var chaffis. Fick se var Emelie bodde, jättefint hus som låg sådär precis som jag vill bo :)
Framme i Hällevik vid 17.30 ungefär. Lite kallt och så, men det gick bra. Sen blev det lite cider och grillad korv. Många skratt och lite tårta. Sen begav vi oss hemmåt till Älmhult igen och var hemma vid 22.30.
Skulle egentligen ha kollat på film, men jag var så trött så jag åkte hem coh stupade i säng och sov till nyss. Skönt att ha fått sova ut ordentligt.

Nu ska jag klä på mig, gå ner till byn och köpa något att ha på mig ikväll. Se om Emelie kan hjälpa mig hitta något tjusigt. modefashion som Joel skulle säga ^^

Oj, är det lite sol jag ser?

/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback