Pizza?

God kväll. Här sitter jag och kurar i min ensamhet. Jag har tråkigt, ont i huvudet och nu börjar snoken rinna med. Whoho. Kan inte påstå att jag gjort något av det jag skulle göra idag, men jag diskade faktiskt innan och det var ju inte med på att göra listan, så lite stolt blir jag.
Hungrig börjar jag med bli, åt en sparrissoppa innan, men det var inge vidare, så det fick bli en hel del godis och några kex med färskost med pepparotsmak för att bli nöjd. Hoppas på pizza ikväll när Joel kommer hem. Det hade varit fint. Pommespizza, den är bäst, för då kan jag äta upp pommesen och sno alla bacon som ligger under så kan Joel äta resten ^^ Det gäller ju att vara smart!

2 dagar att arbeta nu, sen helg. Ska bli skönt med helg, för då är det bara 7 dagar till min semester, 6 arbetsdagar, och förhoppningsvis går det fort. Frågan är ju bara vad man ska göra under semestern. Någon som har något förslag?

I helgen blir det hur som helst fest, med Fille o Emelie, sen får vi välse vilka mer vi vill ha med. Men sedan blir det silver iaf. Ska nog bli kul.
Och på fredag åker vi ner till Hällevik för att fira Joels pappa. Känner inte riktigt för att ut och åka någonstans alls, men man får väl offra sig.

Nu ska jag tvätta håret ( Ja, MLY, för fanken, tvätta håret nu, innan Joel kommer hem så han slipper se mitt skatbo ^^)

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback