Snusprovning?

God eftermiddag.
Här händer ingenting. Fuck vad uttråkad jag är nu.
Jobbet har gått fort idag, trots att man som alltid blir styrd av surtanten, som tror hon är så mycket bättre än oss andra. Fuck you!
Imorgon ska jag jobba med en av de nyare tjejerna, och jag fasar lite för det, för hon är så himla, eh, oengagerad, förstår inte hur hon hamnade inom vården. Inte många av de äldre tycker om henne pga hur hon beter sig ( är otrevlig och slarvig osv) och nu har till och med chefen på huset klagat på henne för att hon sitter i grupplokalen alldeles för många timmar ( jag kan bara njuta av allt, att jaghar så mycket vett innanför pannbenet att ajg inte gör något av dessa saker.) Men då ska jag alltså åka ihop med henne imorgon. Och i den gruppen som jag är i en gång på 6 veckor. Jisses, men det ska nog gå bra. Hade hellre jobbat med J, men icke. tråkigt, hon är rolig och dessutom väldigt duktig på sitt jobb. Mer sådant, tack!
Hon som har sökt samma vik som jag har dessutom fått förlängt på sitt vik, så då kan jag ju pusta ut på den fronten iaf, 1 vecka kvar, sen vet jag hur framtiden ser ut ( HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!)

Har varit på maxi och inhandlat två dosor catch, funderade länge på om jag skulle byta sort för ett tag, undvika att få så allvarliga frätslador som eucalyptusen ger ( men ack, så god den är) men insåg att alla sorter jag testat hittils har gjort mig illamående, eller så har jag tröttnat och gett bort dosan till Joel, så jag körde på catch idag med. Men tids nog. Kan ingen anordna snusprovning måntro? så jag kan testa alla sorter och kanske hitta mig en ny favorit, det är ju aningens dyrt att köpa en dosa av varje sort för att sedan komma fram till vilken man gillar bäst. Och slösaktigt på de dosor man inte kommer snusa upp. nej ve och fasa. Snusprovning for life!

Ikväll ska jag ta det extremt lugnt. Är helt slut. Joel spelar match, men jag ska inte kika, ska ligga i soffan med en bok och sen glo på PCD.
Imorgon blir det jobb 7.30-15 och sen packa inför helgen, om jag hittar en väska vill säga...

Adjöken/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback