the loaded gun

God dag. Är hemma idag med, för att kunna vila upp mig ordentligt. mår mycket bättre idag, men de höll med på jobbet att det var nog bra om jag var hemma idag med. Skönt.

Igår kväll kom Fille o Emelie över. Vi kikade på Smoking Aces och Pulse. Smoking Aces var bra, pulse var kass, men jag och Emelie envisades med att se klart filmen. Mohaha, vi röstade ner Filip och Joel. GirlPower!
Sen skulle vi ge oss på ett försök att spela buzz, men då var knapparna trasiga så det blir reklamation. Tråkigt.

Sov gott inatt, vaknade vid 10 och låg och läste till syster yster kom hit för att låna lite filmer. Sen kom tesse förbi en runda med och nu har de precis kört och jag är ensam ;( Nädå, ska njuta av min ensamma dag, ta en lång dusch och städa upp lite här hemma.

Det var en sak som sårade mig så djupt igår så jag faktiskt inte vet var jag ska ta vägen längre. Ska jag skita i allt?


The teenage queen
the loaded gun
the drop dead dream
the chosen one
...

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback