Ambitiös

Nya friska tag.

Stora ambitionsdagen, eller liknande. Börjar med att jag och Joel tar en lång, välförtjänt sovmorgon. Vaknar vid 11 och börjar tvätta. Duschar och börjar stöka undan lite i lägenheten.
Johanna sötnos kommer hit vid 1 och hjälper oss sätta upp tavlorna i sovrummet, blev jättefint. Fick även upp ljuslyktorna i hallen :) way to go, MLY!

Sen begav vi oss ( jag och johanna) ut på stan. skulle ner till maxi, hämta Joels paket och köpa glass. Hämtade ut paketet, åt min glass, spillde glass på byxorna och skorna, och skrattade och pratade pinsamheter. Går till posten för att hämta ut det sista paketet och där säger de " nejmen, det här ska ju hämtas ut på maxi" så det var bara att traska ner till Maxi igen och hämta ut det andra paketet.
Kom hem, åt toscakaka och pratade. tog kort och bara hade det bra.

Nu har jag handlat mat, och frukost, och gått 5km, vad duktig jag är^^

image31

image32
image33image34image35

God afton/ MLY

Kommentarer
Postat av: mysan

oh jag skulle också ha gått en promenix idag, men det regnade här, så jag får skylla på det ;)
svar: absolutely, skulle vara en ära :D
glad jag blir


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback