ego as usual.

Kvällen har faktiskt varit kanon.
Vi började lite smått med en grogg inomhus, sen blev det kubb, mor och far tittade förbi och farsan förde tjejlaget till seger, men det slutade ändå 3-2 till killarna.
sen blev det ingång och aurora, för min del iaf.
musik och jobbprat, det gamla vanliga.

Sms med Petter. damn. what to say, what to think. mystiskt.

Lite bilder som alltid.
http://sowhysosad.bilddagboken.se ger mer resultat ^^ ego as usual.

Nu spelar de poker i köket och jag orkar inte. jag är trött och lite dragen. och mina ögon svider.
ska bli skönt med sovmorgon idag, ja det är ju över midnatt nu, så, skönt med sovmorgon idag.

Kvällens tanke: Ska jag ta ledig nästa helg så vi kan dra till wärkstan, eller ska jag jobba och dra dit iaf?
tål att tänkas på.

Och mitt hjärtegull skulle göra alkoholdebut ikväll, efter många dagars uppehåll, ja över 50 till och med ( jag är stolt över dig Erica), hoppas din kväll har varit trevlig och att allt gått bra!

God natt/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback