I love you ( prelude to tragedy)

Ah. Fredag tänker många och har genast en massa härliga planer för helgen. Alla utom jag. För jag ska jobba hela helgen. Tur att det är fint väder. annars hade jag nog inte stått ut. så tråkigt när det är dåligt väder, dagarna går lite lättare med solsken tack och lov.

Jobbet har gått bra idag. Slapp dag, men gick ändå hela tiden idag. väntar ivrigt på resultatet om jag får ta + och -tid. det hade ju varit skönt om man kanske vill vara ledig och sen ta igen det. men facket menade på att man inte får det om man har ett vik som är mindre än 6 månader, men mitt är typ 5 månader, så nu väntar jag bara på att chefen ska ge sitt godkännande. man vill ju inte ta ledigt och sen inte kunna jobba igen timmarna. det förlorar man alldeles för mycket på...

Vi var på restaurang Elme igår. Jag och joel. Jättemysigt. åt spätta med potatis, och ett glas vitt till det. sen friterad banan och glass till efterätt. satt som ett smäck. sen inhandlade vi lite filmer på netto. sen kollade vi på The Holiday. Mycket bra film. och Jude Law är så het ^^

Fotboll. Det ska jag kolla på ikväll. Joel spelar match ikväll. hemmaplan, så jag och Becca ska dit och kolla. Kankse skulle skjutsa ut Lisa och Ralle med. får ringa och kolla. Hoppas på fint väder, så vi kan sitta i solen, njuta av snusen och kolla på pojkarna när de jagar bollen. Ja det är typ min enda tanke om fotboll. ett evigt jagande av den förbannade bollen. Kollar mest för att vara snäll mot Joel. Han bad så snällt i helgen om jag ville komma och kolla på han, och man får ju ställa upp :D
Sen på söndag ska jag kolla på dansuppvisningen. Första året som jag själv inte är med och dansar. Saknar dansen, det gör jag, men samtidigt kände jag att jag inte klarade att ge allt, jag är för mkt kylskåp för att kunna dansa :P

Dagens frukost: Smörgås med skinka och äppeljuice
Dagens Fika: Kakor hos en av gubbarna
Dagens lunch: Biffar och potatis
Dagens bästa: Snuset, glida i m3an.
Dagens klädsel: Jeans, svarta strumpor, vit 3/4 ärmströja med ett svart/vit randigt linne över.
Hår: Nedsläppt. Lockigt. ser bra ut idag :P
Smink: Noll.
Dagens låt: I love you ( prelude to tragedy)

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback