I´m a million different things..

High Energy, your love is lifting me. Lifting me high!
Varför hittar jag inte rätt version? damn, den är så jädrans bra, och jag hittar den verkligen inte :/

Surgubben var sur idag med.
fel och  äcklig mat.
otacksam är vad jag skulle kalla han.
blö.
skit ner dig!

Det var ingen fara på taket denna månaden heller. Damn, att jag alltid ska bli så paranoid och tro att jag är på smällen. och det gjorde ju inte saken bättre att träffa Hanna och Hugo igår. Då blev jag ju riktigt sugen på en egen liten knodd. Men bannemig, det får vänta. Ett jobb och ett hus, sen jäklar kan man börja producera knoddar^^

Ikväll ska jag nog ta det lugnt. Är ju Top Model Final, heja CariDee!!!
Sen är det ju PussyCatDolls. great, hela kvällen räddad.
Tror inte jag ska kolla på Joels match ikväll, orkar inte riktigt, sist var det så mycket knott och mygg, jag vill inte blå småkrypsmat idag.


Look at me now
Got no religion
Look at me now
I'm so vacant
Look at me now
I was a virgin
Look at me now
Grow up to be a whore
And I want it
I believe it

I'm a million different things
And not one you know

 Later/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback