Jagad

God eftermiddag. Mitt senaste inälgg blev aldrgi publicerat igår, så får snällt publicera det nu istället. Sådär. duktig kicka ^^

lyssnar på "Jagad" på mixmegapol nu. Jag vill med jaga, och vinna pengar, synd att man inte har någon radio hemma dock, så mobilen får agera radio nu, finns inte så bra mottagning här inne tyvärr, så headsetet hänger ute på balkongen och mobilen ligger på fönsterbrädan, men well, det funkar.
Fast helst vill jag ju vara i sthlm nu och springa runt och fråga " Är du jagad av mixmegapol" och då svarar de JA och jag får 20 000 kronor. oyes. det vill jag :D

Armen ser bättre ut idag, inte lika röd, men ont gör det fortfarande.
Konstig att inte en enda på jobbet har frågat om vad jag gjort, för armen ser ju minst sagt morbid ut med sin röd/lia färg och svullnad, men nope, ingen som bryr sig? blä, lite omtanke kanske?

Ikväll ska jag äta pizza tror jag, och så ville joel se fotboll, men sen ska jag kika på Pussycat Dolls. så det så.
Ledig imorgon. då blir det Pirates of the Caribien ( stavn?) på bio med mamma o pappa och joel. så himla trevligt.

Åh, jag har ju blivit en sucker för "Jagad"! fan så roligt att lyssna. möööö. vilken tönt jag är.

Later/ TÖNTEN MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback