ledig

Torsdag. och jag är ledig. skööönt. Synd att jag inte har ork att göra något idag heller.
Stackars Joel har fått sköta tvätten idag. Men jag ska iväg och handla snart. det är lite tomt i skåpen.
Ikväll ska vi kolla på The Holiday och på Deja vú. och möjligtvis äta på Elme. mysigt.

Var hemma hos syster nyss. Hon har fått svinkoppor. stackarn. så lämnade lite filmer hos henne. så blev hon glad. sen passade jag på att kela lite med kisarna. åh. mina gullepluttar!!!!
Ställde mig på vågen med. 52.2 visar den nu. Kan inte fatta att jag faktiskt gått ner från 56 kg till 52. det är ett stort steg för mig. Men jag ska ner till 50. sen är jag nöjd.

Har börjat planera för att ha en "eurovisionsongcontest" kväll på lördag den 12. tänkte samla ihop flickorna, laga god mat och göra glassdrinkar i min magic bullet. Sen drar vi kanske till Rainbow om suget slår på. men framför allt ska vi umgås. det blir ju inte så ofta nu förtiden.

Saknar att få mail från Erica. Om du läser det här vännen, så ska du veta att jag saknar dig! och jag hoppas att allt är väl med dig!!

Nu får jag ta hand om tvätten. lite måste jag ju göra idag :P

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback