massa frågor.

Vad ska du bli när du blir stor?

Jag hade tänkt bli rik, köpa en snygg m3a och kanske bli rockstjärna med.

 

Dricker du alkohol?

Jovars, det slinker ner en del vin.

 

Hur många öl brukar du dricka när du går ut?

Uää, jag hatar öl!

 

Vem skulle du vilja vara om du var någon annan?

Angelina Jolie, för att hon är så jädrans snygg och cool.

 

Vad vill du avskaffa?

Gnällighet. bort med alla gnälliga, otacksamma människor. uppskatta det ni har istället!

 

Har du några husdjur?

Nej, men jag borde skaffa mig en katt

 

Vilket är ditt favoritord?

jajjamen säger jag ofta. men jag gillar LIDA och lidelse ( om det nu är ett ord) det låter fint, och ja, jag gillar det helt enkelt.

 

Vackrast på en människa?

 

svanken och armarna

Vilket ord låter du bli att använda?

 

sådana som jag tycker är opassande.

Vad gör du på din fritid?

slappar, spelar gitarr, är med min älskade.

 

Vad äter du?

mat?

 

Hur ser Gud ut?

Jag tror inte på gud.

 

Vad ska du uppfinna?

rattvärmare. hatar att sätta händerna på bettanys kalla ratt :/

 

Veckans frukt?

apelsin. varför har jag inte ätit det på så länge?

 

Gråtminne?

Efter incidenten F, grät nonstop i en hel dag. oerhört påfrestande.

 

Vad gör du då ingen ser dig?

petar näsan, sånt kan man ju inte göra inför folk. och skiter, sånt gör man ju inte " in public" ^^

 

Vilken är den sista personen på jorden du skulle ha sex med?

Kungen och möjligtvist elefantmannen, han var då inte grann..

 

Om du var kille för en dag, vad skulle du göra?

Ha en massa sex, bli avsugen, ha analsex och runka. Måste ju veta hur allt känns :P

 

Vilken är den största lögnen du dragit?

säkert något pinsamt om mig själv, som jag förskönat...

 

Vad ska en kille ha på sig?

mig?

 

Vart bor du och med vem?

I Älmhult med min sambo joel.

 

Musik?

Rock, hårdrock, techno och en aning pop. en salig blandning!

 

Bästa låt just nu?

Metallica - Turn the page

 

Sämsta låt just nu?

hmm..

 

Svär du ofta?

ja för fan.

 

Vad gör dig glad?

Bra dagar, musik, god mat, trevliga vänner och joel.

 

Vad gör dig arg?

Orättvisa.

 

Vad är sommar för dig?

Sol, värme, skratt, vin och ett gäng härliga vänner

 

Vad är åtrå för dig?

ett ord som är svårt att beskriva, men lätt att falla för.

 

Radiokanal?

lyssnar knappt på radio. men i jobbilen blir det en blandning av mixmegapol och p3.

 

Vem avgudar du?

Jocke Berg-min gud.

 

Ditt förlovade land?

Har inte hittat det ännu, testar fortfarande :P

 

Vem är din bästa kompis?

Joel och Linda och becca. de andra är inte lika bra helt enkelt :P

 

Vad är du mest stolt över?

Min heartagramtatuering. var invalid i en vecka efter jag gjort den, men det var det värt.

 

Vem vill du inte gå på picknick med?

min mattelärare birgitta

 

Vem vill du gå på picknick med?

Joel, Linda o Björn. johanna. och ville valo såklart.

 

Skulle du vika ut dig?

Absolut.

 

När mår du bäst?

ett kallt glas vin i handen, en snus under läppen och en söt joel vid min sida.

 

Vilken är din favoritfärg?

Svart, även fast folk inte säger att det är en färg...

 

Vad händer då vi dör?

Jag vill gärna tro att själen lever vidare. jag skulle vilja hemsöka några :P

 

Beskriv dig själv?

kort, lockig, galen tjej med snygg röv. wei!

 

Är du fördomsfull?

Nej.

 

Har du dejtat en kändis?

Räknas drömmar?

 

Vilken seriefigur är du?

Jag fick höra att jag skulle vara lik hon den tjejen i dennis, men det var rätt elakt sagt. så jag säger ingen.

 

Vad kommer du alltid att minnas?

långfredagen 2003.

 

Vad kallas du för?

Mly ( eMiLY) och pumba.

 

Vem hatar du?

det håller jag gärna för mig själv.

 

Vad väcker minnen hos dig?

att köra förbi den blå villan som vi sålde i höstas, då kommer alla mina minnen tillbaka.

 

Vem är din galnaste kompis?

Sara, fast vi är ju iofs inte kompisar längre..

 

Vilket är ditt pinsammaste minne?

När jag och joel hade sex och hans mamma kikade in genom dörren.

 

Vilket språk vill du lära dig?

 

Ryska. och finska.

Vilket är ditt bästa klädesplagg?

snygga underkläder gör att man känner sig snygg i allt man har över.

 

Vad finns alltid i ditt kylskåp?

frukt.

 

Vad är du rädd att tappa bort?

pinsamt nog min mobil. där finns för mkt privat i den.

 

Din favoritskiva?

Him- Razorblade romance

 

Hur är din inställning till rökning och snus?

SNUS är mitt liv! 

 

Vilken låt handlar om dig?

Gone with the sin

 

Favoritcitat?

"we are breathing only to fade away, we are running just to get caught!"

 

Hur många noveller har du skrivit i ditt liv?
en, på nationella i svenska. noveller är inte min grej, är mer för dikter och texter.

 

Vilken consert vill du gå på?

Jag vill se Metallica. Och gärna Him igen. och manson igen. och kent igen.

 

Vad tycker du om med vintern?

jag gillar inte vintern. enda kul är att åka skidor. och det är jag inte ens särskilt bra på.

 

Är du insatt i politik?

absolut inte, hatar politik.

 

Vem var din första kärlek?

Niklas. han var söt.

 

Vad vill du ha då du fyller år?

en digitalkamera.

 

Vad ska du göra innan du dör?

har en massa saker jag måste hinna med.

 

Var är ditt smultronställe?

-

 

Bästa minne?

hmm..

 

Vad har du på skrivbordet just nu?

en tom snusdosa, mobil, diadem, hårsnodd, papper, ansiktskräm, pincett, kalodender och en kapsyl.

 

Vad gillar du för killar?

rockkillar.

 

Vad är tabu för dig?

att fisa när jag är med svärföräldrarna :P haha

 

Hur många barn vill du ha?

2, en julia och en theo.

 

Vad beställer du på krogen?

cider och vatten.

 

Skulle du vilja döda någon?

inte i nuläget.

 

Din favoritbok?

Heybaberiba. den är så skön.

 

Vad ser du helst på tv?

komedier.

 

Vem skulle du vilja ge stipendium?

mig själv?

 

Vad skulle du vilja kunna?

sjunga!

 

Ditt livs aha-upplevelse?

när jag såg en naken kille förstå gången :P

 

Lyx för dig är?

trevligt sällskap, en god middag och snus efter maten

 

Hur motionerar du?

jag går till bilen...

 

Senaste impulsköp?

måste ha varit cosmo. var tvungen att ha ngt att läsa

 

Vilka bloggar läser du helst?

ericas och saras

 

Är du Internetberoende?

nej inte så värst.

 

Vilken är din favoritparfym?

gucci II. den luktar godis.

 

När köpte du något åt dig själv sist?

köpte mat till mig själv idag

 

Vilken är din bästa egenskap?

jag är bra på att lyssna, lyssnar hellre än pratar.

 

Vilken välgörenhet skulle få dina 25 000 kronor?

 

för att finna orsak och bot för biverkningar på p-piller. hemska jävulskap.

Ditt favoritnagellack?

rött. mörkrött. snyggt.

 

Vad har du för storlek på skorna?

37

 

Har du några syskon?

amanda, 17

 

Vad har du helst på mackan?

 

oftast inget alls. blir ett knäcke med vatten typ.

 

 

Vilken skiva köpte du senast?

Någon himskiva med olika remixer på. den var kass.

 

 

Om du var prinsessa, vem skulle vara din prins då?

Ville!

 

Vad äter du helst?

mammas potatisgratäng med fläskfilé

 

Vilken är din favoritblomma?

gerbera

 

Året om ?sommar eller vinter?

sommar.

 

När är du född?

1985

 

Vad har du på dig en ledig dag hemma?

boxershorts och bh.

 

Vilken är din favoritfilm?

Monty Pythons filmer.

 

Jackass eller Prison break?

Jackass.

 

Ute- eller hemmakväll?

beror på humöret

 

Vad väljer du av sex eller mys?

sex... mysigt sex?

 

Vart är du född?

Växjö

 

När var din senaste sjukhusvistelse?

var nog i vintras, men det var lika onödigt som alla andra gånger.

 

Vad gör du när du är uttråkad?

försöker sysselsätta mig med ngt

 

Vad missbrukar du?

Snus och läkerol

 

Vilken av dina vänner bor längst ifrån dig?

johanna, kom hem igen!

 

Vad retar du dig på?

barnsliga kommentarer och otrevliga människor.

 

När brukar du krypa ner i sängen?

krypa? jag hoppar ner i  sängen.

 

Vilken film såg du på bio senast?

Borat.

 

Vilket är ditt bästaste godis?

Nougadorer och lakritsgrodor och lakritsbåtar.

 

Jobba eller plugga?

Jobba

 

Helst innerstad eller liten ort?

inte älmhult iaf. men ingen storstad. kan inte med allt folk.

 

Nytt eller vintage?

nytt

 

Bästa fikat, vart finns det?

åh. fika. Hartmans har gott fika

 

Finns det någon färg du hatar?

fisgult

 

Vad gör dig arg?

orättvisa

 

Vad är det dyraste du äger?

datorn och bilen

 

Tidigaste barndomsminnet?

när jag skulle gå ut och plocka bär och mamma fick hämta mig för jag var på väg rätt ut mot vägen.

 

Samlar du på något?

dammråttor, jag hatar att städa.

 

En bil är en?

sak som jag inte kan leva utan. jag älskar att köra bil, och att åka bil.

 

Vad kan du inte vara utan?

Pengar och snus.

 

Tidningar du prenumererat på?

Bamse, Frida och Kommunals tidning :P haha

 

Vad gör du med 100 upphittade kronor?

lägger i plånkan

 

När grät du senast?
för någon dag sedan, för en skitsak. jädrans pms.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback