Newmore?

Newmore, newmore, FUCKING NEWMORE!
Surgubben undrade när en av hans favorithemtjänstare skulle komma tillbaka eftersom hon blivit sjukskriven. "Jag vet inte riktigt" svarar jag så snällt jag bara kan. "Ok, då får du köpa en limpa cigg till mig!" öö. så nu sitter jag här och funderar på var i helvete de säljer NEWMORE? Testade Willys, där har de ju alla möjliga konstiga cigg. men inte newmore. Testar MAXI, ingen lycka där heller. och nu har jag gett upp. Inte fan är det meningen att jag ska offra min fritid på att köpa ( läs: försöka hitta till en affär där det finns) Newmore. Om de nu ens hette så? jag kanske läste fel på paketet? äh, jag bryr mig inte. det kan de jävlar i mig handla på måndag. jag lämnar över uppdraget, får väl en skamsen suck när jag kommer tomhänt dit imorgon, men det får jag ta, jag har gjort mitt bästa. Jag vill ändå inte bli en sån som gör massa saker åt sura gubbar på min fritid. "De äldre" symtomet kallar vi det. De som jobbat längst i hemtjänsten som slavar blint under vårdtagarna, gör allt för de, blä. Ska det vara för en, ska det vara för alla är min mening i det hela. och då tycker jag inte det är värt att börja, för då jäklar får man väl ingen fritid kvar alls.

Har varit en runda på Jysk. Köpte två ljuslyktor som man hänger på väggen. jättesöta! Så de ska jag försöka få upp nu i veckan. Eller joel skruvar och jag mäter ut höjden. det låter bra.
Har även inhandlat morsdagpresent. Blev en bok. Och toscakakan som jag ska slänga ihop lite senare. Måste bara vila huvudet först, det är kvavt och det blir nog åska och då fungerar inte mitt huvud något vidare.

Jag kunde inte sova inatt. Var längesen jag hade en sån natt. men när jag väl föll i sömn så drömde jag konstigt. Om en person från det förflutna. Som kysste mig så hårt att min käke knakade och gick sönder. Men lika glad för det var jag ändå. Sen sprang jag runt naken i en lägenhet och insåg att grannarna kollade på mig. Sick sick sick.

Ikväll blir det lugn hemmakväll med Joel. Har köpt chips och dip och choklad :) blir väl någon film med och massa mys. en perfekt lördagkväll med andra ord.


image28

"Step one you say we need to talk
He walks you say sit down it?s just a talk
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
Some sort of window to your right
As he goes left and you stay right
Between the lines of fear and blame
And you begin to wonder why you came

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life



Let him know that you know best
Cause after all you do know best
Try to slip past his defense
Without granting innocence
Lay down a list of what is wrong
The things you?ve told him all along
And pray to God he hears you
And pray to god he hears you and


Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life..."



Kommentarer
Postat av: mysan

svar: nämen va söt du är, tack så mycket!
allt är från www.howcool.com
super bra sida ;)
kramis


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback