orka, MLY

10 favoriter
Färg: SVart, rött och vitt
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé
Band: HIM och kent.
Film: Jag är lite smått förälskad i Tomb Raider filmerna ^^
Bok: Många.
Sport: Uä. hatar sport
Årstid: Sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: Vanilj med chokladbitar i
Tid på dygnet: 14.00, då brukar jag känna mig vaken.

9 för tillfället
Humör: uttråkad
Smak: Snus med lite eftersmak av godisnappar
Kläder: Svart lång t-shit med vitt tryck, crocker jeans
Bakgrund: På datorn, mitt sönderbrända etui
Nagellack: inget
Tid: 21.33
Omgivning: Lite ljus, massa saker, snusdosan är mitt största sällskap just nu.
Irritationsobjekt: Mig själv.

8 första
Bästa vän: Sara
Screen name: say what?
Husdjur: Snutte, han dog på min födelsedag när jag fyllde 13, snyft.
Piercing: Naveln
Förälskelse: Niklas
Musik: Backstreet Boys och Spice Girls.
Bil: Bettany, the one and only
Kyss: Jisses, det vet jag inte.

7 senaste
Cigarett Snus: nu
Mat: en smörgås
Dryck: Ramlösa skogshallon
Biltur: Nyss, hem från jobbet
Kyss: Joel, nyss
Spelad låt: Regina Spector - On the Radio
TV-program: Minns ej

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej, men jag blev tagen av poliserna utanför ett dansställe i min ungdom, jag spydde precis vid deras fötter och de stoppade in mig i min kompis pappas bil och bad han köra hem mig. Han körde dock mig ett varv, släppte av mig på ett annat ställe och vi gjorde ett nytt försök att komma in på dansstället. Nästan framme blir vi stoppade av poliserna igen, de ville gå igenom väskorna, de hittade en flaska sprit i min väska som de beslagtog, men in kom vi iaf. haha
Badat naken: I vadkaret ja ^^
Varit med på TV: Ja, pinsamt nog, ett PS reportage från Baldershage.
Kysst någon du inte känner: Ja, men det var längesen.

5 nej tack
Kläder: mormorsklänningar
Mat: ärtor
Musik: hm.
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: Falskhet och hånfullhet

4 saker
Du gjorde igår kväll: sov
Du kan höra just nu: musik och joel som bläddrar i en tidning
Du inte kan leva utan: att jag andas
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn

3 personer
Du kan berätta allt för: Erica. Joel får höra det mesta.
Du tycker om: Joel, Becca, Linda,Johanna, Björn Erica
Du inte gillar: skriver man sådant här?

2 val
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 önskan
Lycka, tack.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback