Outrace the speed of pain

Dagen har gått fort. Först Personalmöte. Hann precis fram till solgården när chefen ringer och säger "du vet väl att vi ska vara på svanen?" Gah, åka ner dit med? hur ska man hinna det på 10 minuter? Träffar Annika och Gurli som precis kommit till solgården, så vi åker ner tillsammans. kommer lite för sent men men.
Och jag fick vara vid pennan idag. chefen har tyckt det sen jag började gå på viket, att nu när jag är ny ska jag skriva ner dagordningen på schemat. så jädrans vad jag skrev.
Birgitta berättade att hon ska sluta, lite tråkigt, men härligt för henne. få bo nära hennes barn och barnbarn. bättre kan det ju inte bli, och hon såg så glad ut.

Sen kom tvillingarna Hanna och Hugo på besök. Ah, vilka sötnosar. 2 månader gamla är de nu. Mamma Maria bjöd på fika och vi pratade massa. Vågade dock inte hålla bäbisarna, de såg så sköra ut :D

Arbetspasset sen gick ju bra. fast surgubben gör mig bara mer irriterad för varje dag. Han satt ute med en vän när jag kom. dörren var låst så jag öppnade, för tänkte jag kan ju gå in och påbörja kvällsmaten så länge. då säger han "Vad gör att du tror att du får gå in? Du är BARA vikarie" Tack för den. jävla svin. nedvärderande gubbjävel.

Och söttanten känner fortfarande inte igen mig, haha, men hon sa att jag såg söt ut :D

Nu sitter man hemma, har precis varit och handlat. det blev
* 2 mikromat
* 2 snusdosor
* en solotidning
* en påse med något nytt mariannegodis

HIttade en gammal Marilyn Manson skiva idag, var så längesedan jag lyssnade. vilka minnen....

They slit our throats
Like we were flowers
And our milk has been devoured
When you want it, it goes away too fast
Times you hate it, it always seems to last
But just remember when you think you're free
The crack inside your fucking heart is me

I wanna outrace the speed of pain
For another day

I wish I could sleep
But I can't lay on my back
Because there's a knife for everyday
That I've known you

When you want it, it goes away too fast
Times you hate it, it always seems to last
But just remember when you think you're free
The crack inside your fucking heart is me

I wanna outrace the speed of pain
For another day

Lie to me cry to me give to me I would
Lie with me die with me give to me I would
Keep all your secrets wrapped in dead hair
Lie to me cry to me give to me I would
Lie with me die with me give to me I would

I hope that we die holding hands for always

Kommentarer
Postat av: Hysterika

I hopa at least we die holding hand - for always. KÄRLEK/E


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback