Samtal pågår.

Joel kom nyss hem och upptäckte att spegeln och lampan i hallen var på plats

J: Åh, älskling, har du fixat det här själv?
Jag: ( som inte kan ljuga) Jaaaaaaa
J: Nehej, det har du väl inte? ( ser frågande på mig?)
Jag: Ok, ok, pappa var här och hjälpte mig.
J: Åh, vad duktiga ni har varit.
Jag: Jo, fast spegeln är lite sne, men vi ska fixera den imorgon
J: Nej, men det är ju inget som ögat tar skada av i alla fall
Jag: MOHAHAHAHAHAHA

hur söt får man bli?

Nu är det Greys Anatomy.


Kommentarer
Postat av: mysan

bra att ha pappa ibland ;)
svar: nämen, va det så hemskt? fast jag var med om samma sak när gick i 7an, då fick jag riktigt gul-orange färg i hela håret förutom utväxten då :(
så nu ska jag låta solen o silvershampot göra sitt o inte hålla på att krångla o färga hemma, eller ngt liknande ;(
kramis


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback