Shopping.

Det känns lite bätte idag. Det mesta har lagt sig. Familjen var i uppror igår. och jag är så kluven. Orkar inte gräva i allt mörker mer. det känns som att så mycket är dolt, men som bara vill upp till ytan, men hindras. någon dag kommer det komma fram, och då delas jag nog mitt itu. jag orkar inte med mer trasigt nu. Nu vill jag vara mig igen. den glada MLY. hon som skrattar åt sjuka skämt och som är sprallig och busig. var tog hon vägen?

Dagen har bestått av shopping. Det fungerar alltid, hur deppig man än är.
Så idag har jag inhandlat
- Bikini, rosa sockersöt underdel med en svart trekantsbikiniöverdel till. Beach 2007, jag är redo!
- Svarta lackpumps. Ah, så jädrans snygga. ME LOVE!
- Alkohol inför helgen
- underkläder
- svarta minishorts
- "overknee" strumpor med hjärtanmönster på. sockersött!
- ögonfransbörjare och sminkpensel med "sudd" på
- Shaun of the dead. Ah. me love!!!
en del pengar fattigare, men wtf, det kan man leva med ( eller utan..)

image5
mina snygga nya skoooor!^^

Nu ikväll tar vi det lugnt. Baby och jag har myskväll. UTAN snus. för mina är sluuuut! köpte skruv, tänkte de är säkert goda. de smakade yuck. uäää. så har fått några gbg av joel. men uää. jag vill ju ha mina snus! nuuuuu! hur ska jag klara en hel arbetsdag imorgon utan snus? hjälp. jag tror inte det går. kommer vara helt nipprig när jag kommer hem. hjälp!

Nu blir det lite hederlig skräckfilm. Då har man en utmärkt anledning att krypa riktigt nära i soffan :P och slippa gå upp coh hämta saker "älskling, jag är rädd, kan inte du hämta ett glas vatten/godis osv till mig" Perfekt!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback