Slip out...

God eftermiddag på er.
Gårdagen var riktigt skoj. började hos Björn vid 18.30, spelade massa go musik, satt på balkongen, snusade och drack guntrum. Sedan stack Joel och Mattias till en annan fest, så då fick vi som var kvar ( jag, becca, Björn och KG) styra upp festen, så vi dansade som aldrig förr, och sen drog vi till puben.

Det borde inte heta "slip in" skor, ja sådana där tofflor som man bara sticker in fötterna i, för KG´s spännen gick upp hela tiden, så han tappade de, så vi döpte om det hela till "slip out" istället, mycket mer passande.

Väl framme på puben så var det bråk. vi missade ju det precis, tyvärr, vi ville se blod! haha. så det var helt dött när vi kom dit, inte en kotte, ingen musik, ingen i baren, men efter några minuter kom det igång igen och då kunde vi dansa. men det var så jäkla varmt så man stod inte ut länge. Vid 1 gick vi hem. så skönt att krypa ner och sova.

Vaknade vid 12 idag, huvudvärk på topp, inte bakfylla, utan bara allmän huvudvärk, så blev alvedon. Sen drog vi ner till stationen och käkade pizza med Becca och Mattias.
Efter det åkte jag och becca med mamma och pappa för att kolla på visningshus. ett likadant som mina föräldrar bygger, fast spegelvänt. Det var så jädra fint. Vill med ha hus. nybyggt. Vill någon skänka mig 2 miljoner tros? ^^

Nu borde jag städa här om vi ska ha lite fest ikväll. ser för jäkligt ut, som vanligt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback