So down we go..

Jag har lagat kvällsmat. Vad impad jag blir.
Det blev nypotatis, matjessill, gräddfil och gräslök, riktigt gott. och lättgjort :D
Råkade slå i armen så jädrans hårt i diskstället så allt bara skramlade i hela köket. GAH. galen på att man ska vara så klumpig. Upptäckte nu att jag fått en stor svullnad på armen med som gör saftigt ont. härligt.

Jag är uttråkad. vet inte vad jag ska göra. finner ingen ro med att kolla på tvn, finner ingen ro vid att sitta vid datorn, ingen ro i något. måste göra något, men vad?
Joel slutar om 2½ timme. blö, vill inte vara ensam längre, nu vill jag ha sällskap. På BUMS!

mormor ringde innan angående en dokumentär om Mattias Klum eller vad fanken han heter. Hon gav mig 4 bilder av honom när jag var uppe sist, som var värderade till 1000:- , jättefina speglingar från hans tidiga karriär. borde kanske kollat på dokumentären, men nej, jag orkar inte. Kanske skulle köpa ramar och sätta upp bilderna istället, det vore mer passande just nu. men jag har ju inga ramar. suck.

Måste ladda systemkameran med film och ge mig ut i naturen och fotografera lite. men det får bli när jag är ledig, och har köpt ett nytt album att sätta in alla bilderna i. så det så.

Nä, soffan nu.

/MLY

"It´s warmer in hell, so down we go"

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback