Sömntuta

Godkväll..är precis uppstigen. slumrade till i soffan innan. blev ingen avokado, den var stenhård :/ så blev en smörgås med kräftstjärtsröra på istället. och ramlösa skogshallon. bästa drickan i världen!!
slängde på sagan om ringen, hann se 1 timme, sen somnade jag. vaknar av att mamma ringer
"Hej, hur är det? Oh, shit, jag måste lägga på, ja glömde något i ugnen..."
Somnar om igen. vaknar av att joel kommer hem. han är jobbig som alltid när jag sover. ska påpeka hur söt man är, slita av en filten och nypa en. blev sur på han. gick in och la mig i sängen istället. där fick man inte heller vara ifred. Men nu har han pyst. han skulle till Holmen och kolla på fotboll. skönt att vi slapp ha det här, hade aldrig orkat. ska nog krypa ner och sova snart igen.

Känner mig lite rastlös. Funderar på om det är värt att gå och lägga sig nu? kommer jag sova hela natten då? eller kommer jag vakna jättetidigt? kommer jag ha huvudvärk för att jag sovit för mycket?
Hur som helst så är jag törstig. måste ha dricka...Sååå. skulle kunna dricka hur mycket ramlösa som helst. gotte.

Nu är jag sugen på apelsiner med. synd att jag glömde handla det idag. får göra imorgon istället. orka ner nu? tror dessutom att allt är stängt. jädrans helgdagar..

"You´re only dreaming..."


 


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback