82 frågor

FAVORIT-

1. Film: Girl Interrupted
2. Låt: Åh, finns alldeles för många för att bara välja en.
3. Band/sångare: Som ovanstående, finns alldeles för många bra. Men Lars W, Kent, Him, Silverchair, Takida o Manson toppar listan.
4. Tv-program: Vänner
5. Skådespelare: Johnny Depp
6. Skådespelerska: Angelina Jolie
7. Mat: Mammas potatisgratäng med helstekt fläskfilé.
8. Nummer: Inget.
9. Tecknat: Simpsons
10. Disneyfigur: Pumba.
11. Färg: Svart, och ja, det är en färg...

VÄLJ DET DU TYCKER BÄST OM -

20. Musik/TV: Musik
21. Pojkar/Flickor: Boys are stupid, throw rocks at them.
22. Rosa/Orange: Rosa.
23. Festar/Sitta hemma: Beror på läget.
24. Sommar/Vinter: Sommar.
25. Dag/Natt: Dag
26. Hänger/Tar det lugnt: Är det inte ganska ungefär samma sak?
27. Tråkigt/Roligt: Roligt.

OM DIG SOM PERSON -

28. Konstiga meningar: Det får man väl till ibland? Eller? Vad menas?
29. Vilken skola går du i: Ingen, jag är hårt arbetande kicka.
30. Har du tagit droger: Beror ju på hur man definierar droger.
31. Har du någon fetish: Tror inte det
32. Hur långt är du beredd att gå på första dejten: Har jag ens varit på en första dejt? Tveksamt.
33. Hur skum är du: Inte skum, bara knasig
34. Vilka 5 personer gillar du mest och litar på till 100%: Joel, Erica, Johanna, Linda och sen får väl resterande slåss om sista platsen.
35. Vad tycker du om själsfränder: Jag tycker det är underbart att det faktiskt finns.
36. Är det rätt att flirta när man har pojk/flickvän: Nej.
37. När grät du sist: För någon dag sedan.
38. Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar/tjejer: Ganska mycket, vad rör sig där innanför pannbenet egentligen?
39. Är du glad: För tillfället? Nja.
40. Varför: That´s just me.
41. Vilken sak kan du inte leva utan: Snus
42. Kärlek eller lust: Kärlek.
43. Silver eller guld: Silver
44. Diamanter eller pärlor: Diamanter
45. Souluppgång eller solnedgång: Solnedgång
46. Har du någon gång badat naken: I badkaret - ja varje gång. utomhus - ja, då var man allt bra tuff.
47. Sover du med gosedjur: Räknas Joel?
48. Har nu några piercings: Ja
49. Vilken färg har dina underkläder just nu: Svarta
50. Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen, tvn står på
51. Vad är ditt riktnummer: 0476
52. Vart vill du åka på smekmånad: Australien hade ju inte varit helt fel
53. Vad är det mest romantiska du vet: Att bli överraskad med någon underbart av Joel. Det kan vara allt från en liten lapp på köksbordet, en blombukett, middag, bada badkar med en flaska kallt vitt vin, myskväll i soffan. Ja, listan kan göras lång.
54. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Utsrålningen.
55. Favoritsport: Sängkammarbrottning
56. Vad gör dig glad: Överraskningar, positiva sådana.
57. Vilken är nästa cd-skiva du kommer köpa: Har inte en blekaste aning.
58. Bär du kontaktlinser eller glasögon: Både ock, men inte samtidigt.
59. Vilket är det bästa råd du någonin fått: "Man lever bara en gång.. men man dör ju inte så ofta heller" Det kan man ju tolka lite som man själv vill...
60. Har du vunnit något speciellt pris: Jag vann en skoljoggen tröja i nian. Dock inte för någon vidare bra prestation.
61. Vilka är dina framtidsplaner: Familj, hus, leva lycklig med Joel resten av livet.
62. Vilken är den värsta sjukdom du haft: Ska man välja den oförklarliga yrseln eller svampinfektionerna som jävlades med mig några gånger i månaden i sisådär ett år. Svårt val. Eller mitt njurfel som liten, fast det har jag ju inget minne av, så det blir nog något av de förstnämnda.
63. Vad gillar du mest, komedi ellr skräck: Komedi.
64. Över telefon eller personer emellan: Mellan fyra ögon.
65. Kramar eller pussar: Pussar
66. Vilken låt reflekterar du dig med: -
67. Om du dog imorgon, vem skulle du lämna allting till: Allt och allt. Bilen skulle Mamma få, datorn skulle Amanda få och Joel skulle få pengarna. Alla mina böcker samt filmer ska delas upp mellan mina vänner. Mina skor ska gå till Erika, hon kan behöva lite pumps i sin skohylla :)
68. Har du några fiender: Kanske den där bruttan som tror hon kan få Joel, hon är nog inte så glad i mig. Men å andra sidan är jag inte glad i henne heller.
69. Vad är du mest rädd för: Att någon ska skära av mig hälsenorna.
70. Skulle du heller vara rik eller berömd: Rik.
71. Vad är klockan i Albanien just nu: Jag vet knappt vad klockan är här nu.
72. Om du hade 24 timmar kvar att leva, vem skulle du tillbringa med tid med: E, jag måste ju hinna träffa min soulmate innan jag traskar vidare.
73. Har du mött jultomten: Nä, han finns inte.
74. Om E.T kom och knackade på din dörr, vad skulle du göra: Fråga om han vill låna telefonen?
75. När var det senaste du pratade med personen du tycker mest om: För någon timme sedan, men prata var inte det enda vi gjorde ^^
76. När känner du dig som vackrast: Vid Joels sida.
77. Har du många husdjur: Ett djur. Hubban.
78. Vad har du för E-Mail adress: Den som bryr sig kan ju fråga?
79. När var det sist du var ledsen: För någon dag sedan.
80. Är du en alkoholist: Nej.
81. Väldigt onödig info: Min snus rinner.
82. Har du haft tråkigt när du gjorde detta test: Nej, syftet är uppfyllt, jag har tidfördrivit.

Kommentarer
Postat av: E

Hahaha, ja, pumps till E för hon behöver dem! :D

2007-11-08 @ 08:21:44

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback