Ännu mer frågor

5 SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Ja, gärna
Skulle du vilja väga mer? Nej tack.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Inte bara arg, jag skulle bli jävligt ledsen med.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?  Ja, men bara om jag får välja vilken ^^
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej, är inte så värst sugen på det just nu.


10 KAN
Kan du röra på öronen?
Jo
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? Japp
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? När jag sover brukar jag vara tyst, så ja.
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja
Kan dina vänner lita på dig? Ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? Det har jag redan gjort.
Kan du suga? Suga på vad? Jag är utmärkt på att suga. På vad? gissa det du.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja, men jävlar det krävs diciplin.


15 HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, det har hänt, men det var när man var ung och dum.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Det vet jag faktiskt inte.
Har du ett syskon? Japp. En lillasyster
Har du varit full den här månaden? OJA.
Har du någonsin haft sex med någon? Ja.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Inte vad jag vet
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nä, jag behöver ett tidsfördriv.
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej, inte sen igår ^^
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Ja.
Har du haft sex med mer än tre personer? samtidigt eller vad? Ja, men inte samtidigt
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.


20 VEM
Vem är din bäste vän?
Det finns många som platsar där.
Vem älskar du? Joel
Vem hade du senast sex med? Joel
Vem vill du bli full med? Erica, vi skulle nog hitta på massa galna och roliga upptåg :)
Vem är den bästa artisten? Robbie Williams har en grym scennärvaro.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vem har du en liten crush i? liten? Stor crush i Joel.
Vem är snyggast i världen? Angelina Jolie.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?  Joel, så delar vi på det ^^
Vem är snällast i världen?  Erica, hon är ju precis som jag ^^
Vem vill du prata med?  Erica, för att se så hon mår bra.
Vem sov du med senast? Joel
Vem såg du full senast? Becca, Sara, Hanna, Joel, Mattias. Listan kan göras lång.
Vem vet allt om dig? E.
Vem kysste du senast? Joel
Vem kramade du senast? Joel
Vem kan berätta allt för dig? Dom som är intresserade av att göra det.
Vem kan du berätta allt för? E och Joel
Vem hatar du? -


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback