Ask me a question.

Tio saker om mig:

1. Är du singel?
Nej, har min älskade sambo Joel.
2. Är du lycklig?
Vad menar ni med lycklig? Jag har ett jobb, en lägenhet, bil, sambo, vänner, familj, katt osv. men inte kallar jag mig lycjlig för det.
3. Är du uttråkad? 
Rätt ofta, ja.
4. Är du ledsen?
Ibland.
5. Är du italienare?
Nej. Jag är däremot svensk-engelsk.
6. Är du gravid?
Nej, det är nog bara gaser.
7. Är du full?
Igår - ja, Idag - aningens pyttelite bakfull.
8. Är du en cooling? 
Nej, jag är en tönt
9. Är du från Irland?
Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja.

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag.
2. Har du nånsin blivit sårad?
Många gånger.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma person flera gånger under natten innan du somnade?
Ja, knäpp som man är.
4. Har du gillat en person utan att berätta det för denne? 
Självklart, man är ju inte modig direkt.
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Nej, men en stalker. Jag hade hellre haft en hemlig beundrare.
7. Är du kär?
Ja.
8. Vill du gifta dig i framtiden?
Ja.

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?
Kärlek.
2. Hår eller ögon? 
Jag skulle faktiskt vilja ha ett bra hår samt ett par ögon som jag ser bra med. Så jag måste säga både och, då varken hår eller ögon är något som vill vara bra på mig.
3. Katter eller hundar?
Katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? 
Jag säger nog många "vanliga", fast de är inte bara vanliga, utan underbara.
5. TV eller Internet?
TV.
6. Coca-cola eller Pepsi?
Coca Cola, har aldrig gillat Pepsi
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Utekväll, som sedan slutar i romantik i sänghalmen ^^
8. Pengar eller lycka? 
Lycka
9. Dag eller natt? 
Dag. nätterna sover jag ju bara bort, dessutom skapar nätter ångest.
10. MSN eller mobil?
Mobil, helt klart.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback