It´s Friday!

God middag. Jag känner mig som värsta slöfocken idag. Glömde ställa klockan igår, så vaknade först vid 7, gick segt att somna om, men jag lyckades och vaknade vid 10.54. Great. Började dagen med att ringa Ditecsnubben. Det var lugnt, bilen skulle fortfarande in på måndag. Bra bra, hoppas nu bara att det blir gjort gratis, som Claes hade blivit lovad.

Hade en så jäkla konstig dröm inatt. Jag var tydligen busschaufför, och så var vi på någon fest och jag lyckades sätta mig på min arm så att jag bröt den. Sen skulle jag ju självklart köra bussen, och när jag stod i kön för att skaffa växelpengar till busskassan så var det några som trängdes och jag klämde armen mitt i kaoset och började storlipa och skrek "akta armen, den är bruten". Sen blev jag rädd, för de måste ju ha trott att jag var galen som skulle köra buss med en bruten arm så jag sprang därifrån och ringde Joel för att fråga hur det känns om man brutit armen. Sen vaknade jag och insåg att jag bara drömt. Armen var hel. Haha.

Min kamera är i Jönköping nu :) då måste den ju vara framme i Ä-hult på måndag. Great, great, great!

Nu ska jag käka och glo på tv lite innan jag tar tag i allt det andra som ska göras idag.

/ MLY 

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback