Säg att du älskar mig

God middag. MLY är en aning trött idag. Kunde inte sova inatt. Dels för att Hubban tog upp största delen av min del av sängen, sen dels för att Joel pratade i sömnen. Det lät iofs rätt så roligt. "Älskling, du älskar väl mig? Säg att du älskar mig! Älskling ge mig en kyss som bevis på att du älskar mig" Haha, jag fick ju snällt göra det, och sen somnade han som en stock. Han är söt.

Nu har jag redan hunnit med att laga mat, äta maten, kolla på Shrek och kelat med Hubban. Ska hoppa in i duschen nu, för att sen kolla på Shrek 2 och sen gå till jobbet.
Skönt att jobba kväll ikväll, det går alltid så fort när man jobbar kväll. Sen imorgon lär ju dagen med gå fort. Fullsatt schema med städ på eftermiddagen. Men det är bra, jag gillar att ha att göra, hellre det än att ha massa luckor som man måste försöka fylla ut med saker som inte finns att göra.

Imorgon ska jag storstäda lägenheten, så hinner inte åka ut till KG som planerat. Sorry. Får bli en annan dag, men det måste se snyggt ut till mina flickor kommer  hit ^^


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback