Söndag

Åh.min jobbhelg är nu slut. Så jävla skönt. Eller, ja den slutade ju iofs redan vid 13.00 idag, men men. hur som haver är den slut och det är så jävla skönt, för jag hade inte orkat jobba mer denna helg.

Igår hade jag och älskade Joel mys. joel hade hyrt filmer och så gjorde vi pizza i ugnen. Drack öl gjorde vi med. Sen blev jag sjukt trött och somnade vid midnatt.

Vaknade och mådde riktigt konstigt i morse. Var yr, helt matt i kroppen, kände mig jättevarm samt mådde grymt illa. Min magkatarr blir inte bättre. Det finns där jämt. Tvingar i mig frukost. Mår illa. Kommer till jobbet och är redan hungrig igen. Äter en clementin. Mår illa, igen. Får svinont i magen och kallsvettas. Om vartannat. Hela tiden. Det är så jävla sjukt, för det är såhär varenda jävla dag. Alltid den här sugande känslan av hunger, alltid illamående så fort jag ätit som sen följs av smärtande kramper i hela magen. Det är fan sjukt. Men jag läste att Silicol Gel ( eller vad den nu hette) skulle vara bra för "stressmagar" så det ska jag banne mig testa. Allt för att kunna må bra och kunna känna mig pigg och kry varje dag. Det är ingen hit att gå till jobbet och må piss med krampande mage och ett illamående som gnager en i svalget.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Djuret har somnat i mitt knä, så jag lär väl sitta här vid datorn ett slag. Ska mata vilddjuret Rutan ikväll då svärföräldrarna är på Kanarieöarna och sen hämta hem Joel från jobbet och sen ska vi ha filmmys ikväll igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet inte riktigt, någon form av insekt tror jag. Det låter riktigt vidrigt i alla fall.. ;)

2007-11-11 @ 19:30:51

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback