Äntligen

ÅÅÅÅ, som jag har längtat till denna dag. För er som inte vet så är det dagen-för-nya-bilköpet :)
Ska ner till banken om ett tag, sen åka och handla mat, har fått låna päronens bil så länge, man känner sig lite handikappad utan bil måste jag säga. Sen vid 17.30 är det dags att hämta hem min nya pärla.
Weiiii :)

Är så jäkla skönt att vara ledig idag, vaknade dock av att katten satt och stirrade på mig, samt jamade som en galning, ingen sovmorgon för matte här inte.

Insåg lite hastigt att jag inte var påklädd när jag satte mig vid datorn, det upptäckte jag då jag såg grannen mittemot som började öppna fönstrerna för att putsa de. Så jag fick snällt smyga ut och klä på mig. Kan ju inte sitta här och blotta mig för okända människor.

image164image165image166
image167

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback