Att behärska sig...

Åhåhåhåh. Fu bubblan för att jobba helg. Eller nej, egentligen inte, då man faktiskt tjänar lite mer kosing än vanligt, men hey, jag är trött som en söndersprungen gnu och jag har ingen lust att stiga upp imorgon för att torka bajs. Höhö. Nädå. så farligt är det inte, men jag är så trött så jag vill helst sova till 1300 imorgon och sen bara slappa. Men det går ju inte, för jag måste jobba, och sen ska jag förhoppningsvis sälja bilen imorgon. Håll tummarna för mig.

Jag fastnade i sängen, i sisådär två timmar med en bra bok och två härliga snusar. Älskling sprang in titt som tätt för att se så jag levde och tillslut kröp han under täcket och försökte mörbulta mig. Men jag sa snällt nej, för jag är så förbaskat hungrig, så måste ha mat i kistan innan det beger sig mot andra aktiviteter.

Jag hittade dessutom godispåsen från i torsdags, gissa om jag blev glad, så nu har jag något att göra hela kvällen då de tuffa grabbarna dricker öl. Då kan jag sitta där med mina lakritsbåtar och njuta och veta att jag inte blir bakfull, möjligtvis sätter det väl igång magen om jag nu skulle kränga för många, men hey, jag får behärska mig ^^

Jag kanske borde hoppa in i duschen, känner mig lite sliskig och varm, ja, det måste jag göra. Sen ska jag laga mat och krypa ner i soffan. Great. Vilken härlig lördagskväll.

Och, inte glömma bort att det är vintertid som gäller imorgon. Vill INTE sitta på jobbet en timme för tidigt.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback