Det ÄR tråkigt på eaststreet

Känner mig en aning uttråkad just nu. Det är så tyst här hemma. Älskade jobbar, djuret sover. Bara jag som gör ljud ifrån mig. Eh, eller datorn spelar ju musik, det var nog så jag menade.
Funderar på att hälla upp en grogg, sjunka ner i soffan och bara päsa hela kvällen.
Ja, det blir nog bra.

Var hemma hos päronen innan, åt lite mat, gosade med katterna osv. Planerade inför morgondagen, ska nog bli trevligt, men jag känner inte riktigt för att fylla år nu. Men men, måste man så måste man.

Mina 3 brev som jag fått på posten står på fläkthyllan och väntar på att bli öppnade. Att till och med farmor har skickat brev hit känns bra, var på tok för längesen jag träffade henne, måste verkligen åka över till England snart igen för att träffa släkten.

Nä, nu blir det Bacardi Melon med jouice, idol och myspys med mig själv.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback