Fishdicks

Sminket är på, håret ska nu plattas, sen jäklar blir det fest!
Har valt ut kläder nu. Det blir mina nya snygga shorts, svarta knästrumpor, ett svart linne med livsfarlig urringning och svarta pumps. Mjao! I´m gonna be SO hot ^^

Joel o Mattias drog in till Fille, så jag sitter här helt själv, spelar techno på MAX och snusar en snus i godan ro.
Mat har jag med fått i mig. Potatismos och fiskpinnar, eller fishdicks som Joel alltid kallar de. Fichdicks ^^

Nu får jag nog värma på plattången om jag ska bli klar iår.
Ska bara skriva en liten rad till min ängel med, som jag saknar. Tack för ditt underbart söta sms igårkväll. Du är och förblir den bästa på denna jord!

/ Partyprissen MLY med fishdicks i maggen ^^


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback