Great.

Nu har jag pratat med banken. Jag har fått igenom min ansökan om lån.
Det känns jävligt gött. Men nu börjar jag få lite kalla fötter. Det handlar ju om mycket pengar.
Har börjat räkna lite på hur mycket jag får kvar varje månad, men det är så svårt att säga när man inte är hundra på hur mycket man tjänar varje månad. Så ska prata med bossen nu i eftermiddag och fråga om han kan räkna ut på ett ungefär hur mycket det blir. Vill ju inte bli ruinerad på det här.

Ska ta och hoppa in i duschen nu. Sen käka lite och sen jobba 13.30-20.30.
Ska man kanske ta och gå upp till heltid sen när man får välja om, för att vara säker på inkomsten?
I have no idea?

Varför ska allt kretsa runt pengar? Bajs.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback