Hubbie.

Duktig flicka jag varit idag. Har handlat hem mat som jag ska laga snart, samt hämtat mina nya kläder, det kommer bli så tjusigt så. Ska tvätta håret nu, så det hinner torka, så ska jag faktiskt ha rakt hår ikväll, var allt för längesen nu.
Åkt en runda i babys bil med, och kört förbi min bil ^^ Jag längtar så! Hoppas lagningen går fort, så jag får den snart. Åh, lovely!

Joel är på Sorello med familjen nu och käkar, firar Lisa. Själv ska jag röja upp här hemma lite med. Stoppa in allt nytt i garderoben osv.

Hubban hon bara jamar, men söt är hon för det. Inatt sov hon på min mage. Hon är så go. Så fort jag lagt  mig i sängen så hoppade hon upp, precis som om hon precis visste vad som hänt, och tröstade mig, somnade med henne tätt intill mig. Älskade KisseKatt, vad du är underbar.

Nä, nu får jag sätta igång om jag ska hinna.

image162
Här har vi henne, MIN bil. Åh, som jag längtar till jag får sätta mig bakom ratten och köra.
Att äntligen få en NY bil, som jag kan tvätta och sköta om, och som bara är min, min min.
Ja jisses.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback