It´s a mad world.

Let´s get mad. OK?
Håller på att göra mig iordning inför kvällen. Utgång med Becca, trance/technokväll på Wärkstan. Ska bli riktigt skoj, även fast jag kommer vara i princip nykter.
Mina 3 cider står på kylning, sminket är lagt och nu försöker jag välja några kläder att ha på mig ikväll.

Gårdagen var mysig. Vi åkte ju på bio, jag, älskling och syster.
Stardust var faktiskt bra. Lite tjejig film kanske, som Anders sa. Vi träffade ju på Sara och han på videomix och det visade sig att de med skulle se filmen. Tyvärr satt vi ju inte på samma rad, men vi får väl göra om det någon gång.

Kommer vara så slö imorgon på jobbet. Var slö redan idag, råkade iofs börja 30 minuter för tidigt, läste fel på schemat, så tar igen det imorgon bitti och börjar 30 minuter senare. Great!
Har lyckats sova lite nu i eftermiddag, närmare bestämt 2½ timme. Så skönt.
Blev väckt av Fille vid 15 då han ringde på för att låna rakapparaten. Fick snällt masa mig upp ur sängen med dubbeltäcket lindat runt mig. "är du sjuk?" undrade han. "Nej, jag sov!" svarade jag.

Nä, nu får jag göra mig iordning, Becca kommer nog snart!

I huvudet på MLY, Joel och Amanda under bilresan igår.
Joel
: Ah, Donken, måste ha hamburgare!
MLY: Undrar om det fryser på och blir minusgrader, vi har ju inga bra däck, samt en bakhjulsdriven bil, det är ju som upplagt för sladd.
Amanda: Någon som har lite mer snytpapper?

Är det bara jag, eller låter jag alldeles för vuxen för min ringa ålder?

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback