Schema hit och schema dit.

Bröööl. Jag är så slö. Fastnade här vid datorn så fort jag kom hem från jobbet, och har suttit här sen dess. ILLA.
Inte har jag gjort något vettigt heller. Slirat runt på Facebook, som jag fortfarande inte riktigt fattar. Försökt påbörja det här blogginlägget tusen gånger med, men hela tiden avbrutit mig och klickat upp någon annan sida och gång på gång blivit utloggad. Hey hoe. Roligt.

Jobbet har hur som haver gått bra. Glömde ingen, och alla verkade vara nöjda. Bra bra.
Måste dock ringa bossen imorgon med, då mitt nya schema fortfarande inte är inlagt på ps självservice, men däremot så är nu mitt gamla schema inlagt. Mycket mysko. Vill ju gärna ha rätt schema, med rätt procent, tack.

Älskling kommer hem om 43 minuter, mysigt. SKa käka lite glass innan dess, och slänga mig i soffan. Mysa med Hubban. Ja, typ.

/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback