Sometimes

Vilken underbar dag. Vaknade upp med min älskling tätt intill. Bestämde med Mattias att vi skulle ner och luncha ihop, så vid 12 befann vi oss på Café Olé och åt. Bakad potatis med tonfiskröra, så jäkla gott. Killarna åt som vanligt tacotallrik, och tog mat av min tallrik när jag inte såg ^^

Sen nu i eftermiddag ska jag träffa Johanna och ta en fika med henne. Var så längesedan vi sågs nu, så ska bli kul att träffas, uppdatera varandra osv. Så ska sminka mig lite nu och städa undan lite i lägenheten med.

Sen blir det slappekväll med mig själv. Ska kolla på Idol, som jag knappt sett ett avsnitt av nu sen fredagsfinalerna satte igång. Sen får jag se. Joel slutar 23, så blir väl lite mys.

Imorgon ska jag firas. Tänk att jag redan blir 22, det här går alldeles för fort. Men iaf, ska hem till mamma och pappa vid middagstid, äta mat, kela med katterna, öppna paket. Sen vid 21 ska vi hem till oss och spela spel med mattias och jessika, samt kika på någon film. Ska bli riktigt trevligt.


"How long can you keep a secret from yourself
Like that storm that blew me back two years
To that first step I took away from you
And the hope that you left
It's hidden in my room and I'm a strong woman
But sometimes I'm weak for you
And on and on, I close my eyes and
I'm still there, I'm still there"

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback