Well done, well done...

Oj. Det var ett tag sen jag var här nu. Har haft en del att göra, eller, kan ju försöka skylla på det iaf.
Helgen var väl ok, utgången var skittrist. Men stod ut nästan hela kvällen, sen fick ajg äntligen sova vid sådär 02.30, för att sen stiga upp 06.30, pigg och glad för att gå till jobbet.

Dagen idag har mest bestått av massa duktiga saker. Har städat badrummet, skurat badkar, handfat och väggar.
Sen blev det biltvätt och storstädning av bilen, så nu är hon SÅ ren och fin.
Nu har vi precis ätit mat som jag lagat, sen diskat och nu ska vi mysa till någon film.

imorgon blir det en lagom slapp dag på jobbet, men tyvärr har vi personalmöte imorgon, jag som var inställd på att jag slutade 14.15 imon, men icke!

Sen imorgon ska jag tvätta vinterdäcken, sen nästa vecka ska bilen besiktigas och sen blir det ut på annons. Här går det undan!

Smell you later!/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback