What a lovely day!

Vilken härlig dag!
Jobbet har gått kanon idag. Har jobbat med Linda, vilket alltid är lika trevligt. Litet minus att vi inte hittade någon skrapa till fönstrena på bilen då det faktiskt var frost på rutorna när vi skulle köra ut. Men Linda är fyndig och fann ett cdfodral, det var ju bättre än Nino som använde sitt personalkort.

Har även klarat av mitt första städ, det gick jättebra. Inte för att jag är dålig på att städa, utan för att de jag städade hos har en viss förmåga att klaga på folk, inte när man är där då, utan dagen efter. men de verkade nöjda, så hoppas att klagomålen uteblir.

Nu börjar jag bli hungrig, så ska laga till mig lite kvällsmat. Blir kokt ägg, sill och smörgås och några körsbärstomater.
Tänker ju bli lite nyttig nu. Igår var jag dessutom helt inställd på att sluta snusa, men sen snusade jag 5 snus igår, men det är så mycket mindre än vad det brukar bli. Så har köpt en dosa till, och efter den ska det vara slut.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback