Andetag

Nu ska vi snart ner och handla, jag och min älskade. Har haft matdiskussion nu. Han vill äta ute. Jag vill inte det. Vill hellre äta något enkelt som inte kostar skjortan. Så vi kom fram till grillade revben och potatissallad. smaskens.

Ikväll ska vi tydligen samla ihop gänget igen och kolla på film. Visst det är kul, men lite information i tid någongång? men vi vet ju alla att killar inte kan planera.

Imorgon börjar då nya jobbet. Nervös? nej inte så farligt, faktiskt. Ska köpa ett block som jag ska skriva upp allt i. Köpa lite frukt att ta med, kolsyrat vatten o massa halstabletter.
Det kommer nog gå bra imorgon, bara jag får gå med någon som kan rundan och som lär ut bra. Jag vet ju en, eller vad säger du Linda, som jag inte vill gå med.



Kan inte minnas din röst, dina ord du sa, dina andetag.
Blickar ut i intet
Har glömt bort hur du log när du såg på mig,
sa "jag älskar dig"
Söker trösten inom mig

Patrik Isaksson är och förblir en av de bästa svenska musikerna, men Lars Winnerbäck kommer alltid ligga på toppen tätt följt av Jocke Berg i Kent.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback