Det är över nu

Så var det bara slut.
Det känns tomt.
Jag har just avslutat mitt första riktiga jobb.
4 år.
Och nu.
Slut.
Hjälp.
Undrar om jag kommer gråta när jag inser att jag inte ska tillbaka dit något mer?

Ska iväg på fest nu ikväll. Hos Linda och Böööne. Roligt roligt. Måste hoppa in i duschen nu. Måste sminka och fixa håret. Och värst av allt, välja kläder eftersom mina HMkläder fortfarande inte har kommit och Älmhults enda två klädaffärer inte hade något som lockade mig i smaken, så nej, nu får jag gå och rota i min garderob.

Fick en så jävla söt bild av hjärtat idag. På henne, macke, mig och joel. Hihi. Det bästa på hela bilden var Nipslipen ^^ Hon är grym, min brutta.


Möt mig i duschen så sjunger vi en duett
 

/ MLY


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback