Dipping

"Det blir mycket roligare att dippa då". Oyes. Verkligen.
Nu har helgen gått, och det gick bra, trots sjukdom.
I lördags kom Mattias och Jessika hit. Jag var först lite osäker på om jag orkade umgås med folk, men så fort de klev innanför dörren blev jag faktiskt pigg.

Vi beställde pizza, kikade på porr, men enbart för att Joel hittat en scen med två tjejer, där den ena senare visade sig vara en shemale och hade en liten, liten snopp. Sen blev det Knocked Up, sockersöt film. Verkligen sevärd.

Efter det så buzzade vi. Vilket sjukt roligt spel. Mattias vann tyvärr alla gångerna. Jag är en dålig förlorare, men jag tyglade mitt humör och kunde gratulera honom till vinsterna.

Sen idag så har vi haft bakissöndag, fast utan bakis, då det inte blev någon fest igår.
Käkade pizza, spelade GH, kika på fotboll och hyrde film och krängde godis.
En alldeles fantastisk avslutning på helgen. Me like.

"Nej, vi gjorde det i köket, det blir mycket roligare att dippa då"
MLY på tal om någon helt annan dip


image143

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback