Drunk?

Godkväll.
Min bakfylla har äntligen gett med sig. Jag mår lite bättre nu, men fy, nu börjar jag bli full. Igen. Jag som bara skulle dricka sådär 2 glas vin ikväll. Eh. nej. det blev visst en flaska. Men fan. Vi har kul. Och jag mår bättre än innan.

Dagen har spenderats i vågrät ställning, med undantag då jag gick ner för att äta en sillamacka, städa lägenheten och duscha. Försökte sova lite, men det gick inte. Men hey, jag är ledig till på onsdag, jag hinner nog vila ut mig.

Ikväll ska vi iaf ut och röja. Igen. Gårdagen var riktigt rolig. Massa folk man kände, och riktigt härlig stämning. Kanon.
Ska snart bege oss ner för att kolla på The Creeps.
Sen svänga våra lurviga på dansgolvet.

Nä, nu ska jag dricka upp det sista av mitt vin och njuta av kvällen.

Lev väl/ MLY

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback