En kort sammanfattning av helgen

Sådär. Jag har nog återhämtat mig från helgens galna festande. En aning iaf.

Fredagen blev det som sagt möhippa.
Var jättetrevligt. Kändes lite fjortisaktigt att sitta utanför ikea och pimpla cider ur läskflaskor dock, men kul var det.
vi gjorde en skitsnygg klänning i svart sopsäck åt den blivande bruden och sen blev det puben. hade inte riktigt så kul på puben, men det blev roligare mot slutet men då förstörde ett slagsmål allt. Jävlar vad de slogs. Med flaskor och allt. Sen upp på övervåningen och kastade stolar och det var blod överallt. Fy fan så skrajsen man var.

Lördagen mådde jag rätt pissigt. Tog lång tid att må bra, men vid 17 hälldes första groggen upp. Hade förfest här och det var mycket trevligt.
Kickoffen däremot var hemsk. Kände inte en kotte. Joel gick hem ( utan att säga något) blev nerknuffad på dansgolvet av ett gammalt par som sedan skällde ut mig för att ha varit i vägen (?) bråkade med F och gick hem till Emelie och plockade glasbitar. hade precis krypit ner i sängen när Mattias kom över för att hämta sin jacka. tog lång tid att somna och mådde piss hela söndagen.

Kikade på film igår hos Mattias. Var trevligt. Hem sen och läste Mossvikenfruar. Somnade tidigt och vaknade trött som tusan imorse. Tur att man bara jobbade kort dag idag.

Nu kommer snart Linda hit, så ska väl hoppa in i duschen innan dess.

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Aaah, Mossvikensfruar, såå bra! Läste den förra sommaren, helt underbar. Sådär så man grät lite ibland :D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback