Kom med mig hem


Patrik Isaksson - Kom med mig hem

Här står vi nu igen 
Din vackra skepnad väcker saknaden
Allting snurrar
Hjärtat slår och slår
Kom med mig hem
Tillbaks till det vi skapade
Kom med mig hem
Det finns så mycket kvar här
Vi skildes åt så lätt
Du sa: "Förnuftet speglar sanningen"
Jag vill aldrig mera se dig gå
Kom med mig hem
Tillbaks till det vi skapade
Kom med mig hem
Det finns så mycket kvar här
Ingen annan kan förstå
Vad vi hade då
Ingen ger och tar som du och jag
Och när vi träffas här igen
Efter alla åren
Kommer känslorna tillbaka
Kom med mig
Kom med mig hem
Kom med mig hem
Tillbaks till
Tillbaks till det vi skapade
Kom med mig hem
Det finns så mycket kvar här











Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback