Medelmåttiga MLY

Grått grått grått. Vilket jävla väder det var idag. När klockan ringde vid 09.30 trodde jag att jag ställt den fel, för det var så jäkla mörkt ute, men icke. det var rätt. så jag låg kvar en timme till, bara för att envisas.
Ska gå bredvid på kvällsturen ikväll, men Linda. Skönt att gå med någon man känner.

Är nyduschad, ska strax laga till mig lite mat, klä på mig, sminka mig och gå ner och handla kvällsmat och lite så. Sen arbetsdags.

Men när jag tänker efter så vill jag inte gå ut. Nu spöregnar det ute. Det är verkligen höst.

Igår kom jag att tänka på en sak.
Jag har ingenting som jag är riktigt, riktigt bra på.
Alla människor verkar ju ha en viss talang, något som de är bättre på än sina vänner, familjemedlemmar osv. Men vad har jag?
Frågade dystert Joel om han visste något som jag var bra på. Han föreslog att sitta vid datorn. Det godtog jag inte. Så tillslut sa han "Du är en jävel på GH", ok, jag kan väl sträcka mig till att vara bra, men det beror på att jag spelat det så mycket och för att jag tycker det är kul. Men annars då? Nej, jag är nog bara medelmåttig på allt annat.

Vad dystert.

Kommentarer
Postat av: Hysterika

Jag vet flera saker du är bra på, sötnos. Det vet du ju också. Min man sa "du är inte bara bra på att skriva artiklar, du är en jävel på att suga kuk också!" till mig då jag frågade. Det är väl det enda jag på riktigt bra på. Hah. Puss <3

Postat av: Sara

Är inte allt man är bra på något man tycker är kul och som man gjort mycket? Tror du Karolina Klüft blev världsmästare utan att öva?

2007-09-25 @ 16:19:21

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback