Tidsfördriv

kan du visa dig ute helt osminkad?
Absolut.

nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skulle klara dig utan?
Lypsyl och mascara.

kajal eller eyeliner?
Eyeliner.

vad är dyrt smink för dig?
Över hundra, sen får jag lite ångest, men tyvärr ligger ju det mesta sminket som är bra på över 100...

vad skulle du aldrig sätta på dig?
Tantklänningar

vad är det fulaste en tjej kan ha på sig?
Ingen aning, det beror väl mer på hur det ser ut på tjejen ifråga. Något kan ju se underbart snyggt ut på vissa, men förjävla fult ut på andra.

och det finaste?
Som ovan. Skitsvårt.

vad är fulast på en kille?
tjejkläder?

och vad ska en kille klä sig i för att behaga dig?
Som Joel, typ.

är du trendmedveten?
Nja, jag kikar väl lite på modet, men följer absolut inget slaviskt. Tar på mig det som jag själv tycker är snyggt.

dömer du människor efter deras yttre?
Nej.

vilka tre inre karaktärsdrag värdesätter du högst?
Mod, omtanke och konsten att ställa upp för andra

skulle du kunna ha ett förhållande med någon som var fin på insidan, men långt ifrån lika fin på utsidan? 
Ja

beskriv dig själv med tre ord!
Knäpp, ettrig och konstnärlig

har du några talanger?
Dolda talanger. Hmm. Jag har ett rätt bra musiköra. När jag spelade piano innan tog jag lätt ut de flesta låtar bara sådär.

hur är det med karaktären?
Den är rätt dålig.

går du upp när väckarklockan ringer?
Nej. aldrig. jag ligger alltid kvar minst 15 minuter. Det är illa.

du har bestämt att ha en vit helg. men så får du nys om värsta festen. vad gör du?
Jag går nog dit ändå.  som sagt, dålig karaktär.

hur blir du när du är packad?
Jag blir nog som en bättre version av det nyktra jag. Lite gladare, lite spralligare. Mycket knäppare.

minnesluckor?
Inte ofta. Eller. hur var det nu?

har du nångång blivit ombedd att gå från nån krog?
Nej, men joel har däremot, så då tog jag beslutet att vi gick båda två.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback