Tvätta, snora, klunka whiskey.

Vilken strålande dag det verkar bli. Och så är man sjuk. kan ju inte bli bättre.
Fick tips av Linda och Björn att dricka whiskey igår, så jag klunkade lite. Tack och lov att man är så täppt, kände ingen smak alls, men eftersom man redan vet hur äckligt det smakar fick jag sansa mig för att inte hosta upp allt.

Älskling kom hem sisådär lagom när jag vaknade idag. DVS klockan 06.00. Alltid lika härligt att han hör av sig så man vet var han är och vad han gör. Så vem fick ta hand om tvätten idag för att älskling visst råkar vara lite dragen och måste sova ut innan matchen som är vid 15. Jo jag. Som är snorig som en tjurig barnunge ska springa trappor upp och trappor ner med tvätt. Jippie. All tvätt är hur som helst i maskinerna nu, så beräknar att de ska tas upp om 15 minuter kanske.

Sen ska jag bara slappa idag med. Hade gärna druckit lite ikväll, men vad är poängen när man inte ens känner smak på det man dricker eller ens kan andas medan man dricker.

Nä, en lugn tvkväll får det väl bli.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback