Infektion 2008

Jaha, jag hade gladeligen berättat att jag mår prima nu och att jag ser fram emot att fira valborg. Men jag säger NEJ!
Jag mår absolut inte bättre.

Igår var jag på Vårdcentralen då huden omkring operationssåret blivit jätterött och svullet. Där konstaterade de att det var en jättestor infektion, hej Heracillin 750 mg, liksom!

Idag var det tänkt att jag skulle på återbesök vid 13.30, men det blev ju inte som planerat då jag började läcka ut massa från såret nu på morgonen. Jag har aldrig varit med om något så svinigt innan. Så efter att ha väntat på VC i nästan 2 timmar fick jag äntligen träffa samma sköterska och doktor från igår, de klämde ut lite var, tog odlingar och kollade sänkan. Det var bättre än igår iaf. men nu är jag återigen tillbaka på steg 1. Jag får inte duscha, jag får inte anstränga mig. Jag får för fan aldrig mitt liv tillbaka om det ska gå bakåt hela tiden.

Jag vill med kunna vara ute och njuta av det fina vädret, kunna ta ett glas vin med mina vänner. Men nej...

Fy fan vad det är synd om mig.

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback