Tänk om.

Idag insåg jag att det går lite för fort. Tiden alltså. Jag menar, det är ju redan på fredag som jag ska in på op. Jag fick lite smått panik i lördags när jag efter jobbet kom hem och börja kika på Grey´s Anatomy, jag är nästintill livrädd för den här operationen. Tänk om jag inte vaknar upp? Det är nog det som skrämmer mig mest. Usch. Nä, låt tiden gå lite fortare nu så det är fredag kväll och jag ligger i min egna säng och sover. Snälla!

Funderar på om jag ska sluta med snusen nu, såhär innan operationen, men risken är ju stor att jag blir på tok för nipprig. Men jag får väl försöka dra ner på det iaf. Efter operationen lär jag väl knappast vara snussugen, så då kan jag ju alltid försöka sluta.

Nu väntar snart ett kvällspass på mig. Det är så skönt att det är ljust ute på kvällarna, så man slipper vara mörkrädd när man är ute i skogen. Haha, det är ju inte bara jag som är lite skrajsen där om man säger så ;)

Och idag sjunger jag och Erica Ken Lee ^^


Kommentarer
Postat av: Professorn

Keeen Leeeeeeheee Ken Lebibibidabdooojh...


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback